|
Contactis Power Dialer |
|
Funkcjonalność
|
- Uniwersalność – system niezależny od typu centrali telefonicznej klienta
- Łatwość wdrożenia – szybkie i pozbawione ryzyka wdrożenie
- Monitoring dostępności konsultantów – tryb DirectToAgent, brak konieczności integracji z linkiem CTI centrali telefonicznej
- Obsługa różnych trybów wydzwaniania – możliwość realizacji kampanii typu Preview, Progressive i Predictive
- Obsługa różnych kanałów komunikacyjnych – kampanie Outbound na bazie telefonu, e-mail, SMS
- Możliwość realizacji automatycznych akcji wydzwanianych – kampanie przygotowane na bazie aplikacji IVR, odgrywającej wyselekcjonowanym kontaktom odpowiednie zapowiedzi z opcją połączenia z konsultantem
lub odczytującej komunikaty tekstowe z wykorzystaniem technologii Text To Speech
- Bogata logika zarządzania kontaktami – możliwość importu kontaktów, filtrowania zgodnie z zadanymi parametrami, wykonywania operacji logicznych na grupach kontaktów, uwzględniania wyników kampanii
w kryteriach wyboru kontaktów, wykorzystania danych historycznych
- Realizacja wielu akcji wydzwanianych jednocześnie – bez konieczności sztywnego przydzielania konsultantów do akcji
- Wygodny interfejs do zarządzania systemem ze strony administratora/ supervisora
- Zaawansowane narzędzie skryptera rozmów – Contactis Scripter, które umożliwi wykorzystanie logiki w scenariuszach rozmów
- Generowanie raportów prezentujących szczegóły związane z realizowanymi akcjami oraz z wynikami przeprowadzonych akcji oraz z wynikami przeprowadzonych akcji.
|
góra strony
|
|
|
|