Wind Telecom
[Image1] Szukaj
Przegl¹darka nie obs³uguje plików flash.
Skip Navigation Links.
Contactis ReStore

Zapewnienie bezpieczeństwa i wysokiej jakości obsługi klienta jest naturalnym procesem pozwalającym na prawidłowy rozwój firmy. Monitoring historii kontaktów handlowych pomaga rozwiązać krytyczne problemy, a bieżąca weryfikacja działań pracowników ma istotny wpływ na postrzeganie firmy przez otoczenie i utrzymywane wysokich standardów relacji z klientami.

Contactis ReStore umożliwia ocenę, analizowanie, archiwizowanie i przetwarzanie rozmów telefonicznych, przez co firma zwiększa swoją efektywność i jakość świadczonych usług.


System Operacyjny

Contactis ReStore pracuje pod kontrolą Systemu Operacyjnego, stworzonego specjalnie do jego potrzeb. System ten oparty jest na popularnym, sprawdzonym i stabilnym systemie Linux, który daje gwarancję nieprzerwanej i niezawodnej pracy rejestratora.

System Contactis ReStore jest zainstalowany na oddzielnym, niewymiennym dysku (typu flash). Dysk twardy (w kieszeni) jest wykorzystywany tylko do przechowywania nagranych rozmów. Awaria dysku twardego nie narusza integralności systemu. Po wymianie dysku system sam przygotuje go do pracy. 

Archiwizacja nagrań na dysk twardy zdalnego komputera nie powoduje skasowania ich z dysku rejestratora. Nie ma możliwości skasowania rozmów w inny sposób niż nadpisanie ich przez sam rejestrator po zapełnieniu dysku. Funkcja kasowania nie została zaimplementowana ze względów bezpieczeństwa.

Format zapisu danych jest realizowany w specyficznym systemie zapisu plików obsługiwanym tylko przez system rejestratora, co gwarantuje bezpieczeństwo nagrań w przypadku ingerencji niepowołanych osób.


Modułowa budowa

Budowę systemu rozpoczyna się od podstawowej jednostki centralnej, zwanej modułem podstawowym. Zawiera ona obudowę z podzespołami (karta bazowa, dysk twardy) oraz oprogramowanie.

Karty do podłączenia linii telefonicznych są dodatkowymi urządzeniami, montowanymi wewnątrz modułu i dobieranymi w zależności od specyficznych potrzeb klienta.


Zabezpieczenia

Transmisja danych po sieci LAN jest szyfrowana przy użyciu protokołu SSL oraz własnych algorytmów szyfrujących. Dane są zapisywane w formacie obsługiwanym tylko przez rejestrator - przełożenie dysku twardego do komputera PC nie daje żadnej możliwości dostępu do nagrań.

System obsługuje wielu użytkowników z wyróżnieniem dwóch podstawowych poziomów dostępu: Administrator, Użytkownik. Każdy z nich może posiadać różny zestaw uprawnień do poszczególnych funkcji rejestratora, takich jak monitoring, odsłuchiwanie nagrań, archiwizacja, zmiana konfiguracji, itp.


 

góra strony


wt_pracuj_w_wind.png
contact center call center ivr
 reader_icon.jpg Contactis ReStore (PDF)