Wind Telecom
[Image1] Szukaj
Przegl¹darka nie obs³uguje plików flash.
Skip Navigation Links.
Contactis Contact Center

W nowocześnie zarządzanych firmach kontakt z klientem odbywa się coraz częściej przez telefon, faks lub e-mail. Contactis Contact Center jest rozwiązaniem biznesowym, które wspomaga pozyskiwanie i utrzymanie relacji z klientami, z zastosowaniem wspomnianych kanałów komunikacji. Contactis, jako lider wśród rozwiązań dla średniej wielkości centrów obsługi klienta, umożliwia korporacjom zarządzanie relacjami ze swoimi klientami
w sposób wydajny i oszczędny.

Skuteczna obsługa klienta wymaga precyzyjnej wiedzy na temat jego potrzeb i zachowań. Zdobycie wiedzy pozwalającej na uzyskanie przewagi konkurencyjnej wymaga systematycznego gromadzenia i analizowania informacji płynących od klientów w ramach komórki Contact Center.

Kluczowym aspektem, który wpływa na unikalność i przydatność platformy Contactis Contact Center jest zaawansowana aplikacja konsultanta, zintegrowana z systemami klasy ERP, CRM, GIS oraz rozwiązaniami wspierającymi Zarządzanie Przepływem Pracy i Obiegu Dokumentów w firmie i inne.

 CCC.jpg

Rysunek 1. Kanały komunikacji w Contactis Contact Center

 

 


 

góra strony


wt_pracuj_w_wind.png
contact center call center ivr
 reader_icon.jpg Contactis Contact Center (PDF)