Firma Wind Telecom S.A. rozpoczęła swoją działalność w branży
telekomunikacyjnej w 1998 roku. W 2009 roku Wind Telecom S.A. powołał
nową spółkę: Wind Telecom Sp. z o.o. specjalizującą się w usługach branży Contact Center.
Kapitał firmy stanowią: wiedza,
doświadczenie, kompetencje wysokiej klasy specjalistów oraz własne,
innowacyjne i zaawansowane technologicznie produkty oraz rozwiązania,
potwierdzone licznymi wdrożeniami i satysfakcją klientów. Naszą przewagą konkurencyjną jest elastyczność dostarczanych rozwiązań, szerokie możliwości integracji, doświadczenie we współpracy z globalnymi partnerami technologicznymi oraz model współpracy oparty na wsparciu specjalistów na każdym etapie realizacji systemu przez klienta – od fazy analizy, przez wdrożenie, po dalszy rozwój i skalowanie systemu.
Produkty Wind Telecom Sp. z o.o. są efektem analizy potrzeb indywidualnych klienta i specyfiki jego biznesu, a także naszej innowacyjności, technologii oraz doświadczenia. Posiadamy rozwiązania contact center bazujące na najnowocześniejszych technologiach.
Dzięki sztandarowemu produktowi Contactis Contact Center, zapewniamy pełną funkcjonalność centrum obsługi kontaktów (contact center) z:
-
ACD
(Automatic Call Distribution) -
automatyczne kolejkowanie i dystrybucja rozmów telefonicznych
-
ASR (Automatic Speech Recognition) -
technologia rozpoznawania mowy, dostosowana do specyfiki języka polskiego
-
systemem prowadzenia statystyk i raportowania.
Rodzina produktów Contactis
obejmuje także inne moduły wspierające kontakt firmy z klientami, tj. systemy rejestracji rozmów oraz systemy konferencyjne.
Aktywnie przekształcamy rynek usług komunikacyjnych, łącząc światowe standardy z indywidualnymi potrzebami klientów i stale pomagamy im osiągnąć sukces.
Jesteśmy trzykrotnym laureatem rankingu Deloitte Technology Fast 50 dla najdynamiczniej rozwijających się firm w Europie Centralnej i Wschodniej w latach 2004-2006.
|