Wind Telecom
[Image1] Szukaj
Przegl¹darka nie obs³uguje plików flash.
Skip Navigation Links.
Firma
Wind Telecom Sp. z o.o. to wiodący producent i integrator systemów komunikacyjnych. Dostarcza kompleksowe rozwiązania teleinformatyczne dostosowane do zróżnicowanych potrzeb klientów oraz specyfikacji branży, w jakich oni działają. 

Firma Wind Telecom S.A. rozpoczęła swoją działalność w branży telekomunikacyjnej w 1998 roku. W 2009 roku Wind Telecom S.A. powołał nową spółkę: Wind Telecom Sp. z o.o. specjalizującą się w usługach branży Contact Center.

Kapitał firmy stanowią: wiedza, doświadczenie, kompetencje wysokiej klasy specjalistów oraz własne, innowacyjne i zaawansowane technologicznie produkty oraz rozwiązania, potwierdzone licznymi wdrożeniami i satysfakcją klientów. Naszą przewagą konkurencyjną jest elastyczność dostarczanych rozwiązań, szerokie możliwości integracji, doświadczenie we współpracy z globalnymi partnerami technologicznymi oraz model współpracy oparty na wsparciu specjalistów na każdym etapie realizacji systemu przez klienta – od fazy analizy, przez wdrożenie, po dalszy rozwój i skalowanie systemu.

Produkty Wind Telecom Sp. z o.o. są efektem analizy potrzeb indywidualnych klienta i specyfiki jego biznesu, a także naszej innowacyjności, technologii oraz doświadczenia. Posiadamy rozwiązania contact center bazujące na najnowocześniejszych technologiach. 


Dzięki sztandarowemu produktowi Contactis Contact Center, zapewniamy pełną funkcjonalność centrum obsługi kontaktów (contact center) z:

  • ACD (Automatic Call Distribution) - automatyczne kolejkowanie i dystrybucja rozmów telefonicznych
  • ASR (Automatic Speech Recognition) - tech­no­lo­gia rozpoznawania mowy, dostosowana do specyfiki języka polskiego
  • systemem prowadzenia statystyk i ra­por­to­wa­nia.


Rodzina produktów Contactis obejmuje także inne moduły wspierające kontakt firmy z klientami, tj. systemy rejestracji rozmów oraz systemy konferencyjne.

Aktywnie przekształcamy rynek usług komunikacyjnych, łącząc światowe standardy z indywidualnymi potrzebami klientów i stale pomagamy im osiąg­nąć sukces.

Jesteśmy trzykrotnym laureatem rankingu Deloitte Technology Fast 50 dla najdynamiczniej rozwijających się firm w Europie Centralnej i Wschodniej w latach 2004-2006.


 

góra strony


wt_pracuj_w_wind.png
contact center call center ivr
 reader_icon.jpg Profil Firmy (PDF)