Platforma telekomunikacyjna Contactis Insurance to rozwiązanie dedykowane dla firm ubezpieczeniowych, które wspomaga pozyskiwanie klientów i utrzymy- wanie relacji z nimi.
Skuteczna obsługa klienta wymaga precyzyjnej wiedzy na temat jego potrzeb, historii kontaktów, preferencji dotyczących personelu oraz przyzwyczajeń, co umożliwia sprawną jego obsługę. Proces ten wymaga systematycznego gromadzenia, analizowania i przetwarzania danych, płynących od klientów oraz innych systemów informatycznych.
Unikalność platformy Contactis Insurance wynika z wykorzystania zaawan- sowanej, automatycznej platformy głosowej (IVR) oraz aplikacji konsultanta, zintegrowanej z aktualnie wykorzystywanymi systemami wewnętrznymi (np. CRM) lub wykorzystującej dedykowany moduł aplikacji zarządzającej historią kontaktów z klientem.
Rozwiązanie to zapewnia pełny nadzór nad procesem obsługi klienta, udostępniając szeroki zakres raportów i analiz, co w połączeniu z danymi z innych systemów, pozwala na podejmowanie trafnych decyzji.
|