Centrum obsługi klienta udostępnione w zakresie Contactis Insurance zawiera:
-
Zaawansowany moduł Interaktywnej Zapowiedzi Głosowej, wspierany technologią automatycznej zamiany tekstu na komunikat głosowy, do automatycznej obsługi klientów w zakresie:
-
udzielania informacji na temat firmy
-
możliwości zweryfikowania danych i wszelkich informacji o polisach przechowywanych w bazie
-
System automatycznej dystrybucji połączeń, gwarantujący dodzwonienie się do najbardziej kompetentnej osoby w danej chwili
-
Moduły automatycznych powiadomień klietów poprzez SMS, e-mail, telefon o zaplanowanych wizytach i innych spotkaniach
-
Pełen zestaw opcji internetowych, umożliwiający kontakt z firmą ubezpieczeniową/agentem ubezpieczeniowym ze strony internetowej, włącznie z rozmową z konsultantem oraz możliwością pozostawiania informacji i oddzwaniania do klienta
-
Moduł prezentujący przed połączeniem z dzwoniącym klientem wybrane informacje na jego temat, co wpływa na zwiększenie indywidualnego podejścia do klienta
|