Wind Telecom
[Image1] Szukaj
Przegl¹darka nie obs³uguje plików flash.
Skip Navigation Links.
Finanse, Bankowość

Provident Polska

contact center call center ivr

Wdrożenie: Rozwiązanie Contactis Contact Center. Na bazie analizy potrzeb klienta, został stworzony projekt profilowany, stworzony w 100% pod konkretnego klienta. System jest wykorzystywany do obsługi klientów firmy.

 

 

Bank Ochrony Środowiska S.A. 

contact center call center ivr

Wdrożenie: Budowa i uruchomienie centrum obsługi klientów Contactis Contact Center. Głównym zadaniem wdrażanego rozwiązania jest obsługa infolinii banku oraz świadczenie dodatkowych usług finansowych.

 

 

Centrum Bankowości Bezpośredniej S.A.

contact center call center ivr

Wdrożenie: Opracowanie i dostawa kontrolek Contactis NaviVoice SMS Adapter dla trzech operatorów (Plus, Era, Idea). Umożliwiają one realizację bezpośredniego dostępu do centrów SMSC operatorów GSM. Zapewniają m.in. wydajny i optymalny kosztowo system pobierania i wysyłania wiadomości SMS.

 

 

Kruk Sp. z o.o.

Kruk sa.jpg

Wdrożenie: System rejestracji rozmów bazuje na specjalizowanych urządzeniach  i oprogramowaniu czeskiego producenta rejestratorów ReDat firmy Retia. Rozwiązanie zostało rozszerzone o system  archiwizujący i będzie rejestrować do 150 linii. Obsługuje jednocześnie dwie centrale różnych producentów, zapewniając możliwość rozwoju ilościowego i funkcjonalnego, m.in. o rejestrację obrazów i faksów.

 

 

Polskie Towarzystwo Finansowe S.A.

PTF Santander.jpg

Wdrożenie: System Contactis Contact Center i system  zapowiedzi głosowej IVR (platforma Contactis NaviVoice), dedykowane dla obsługi klientów towarzystwa i pracowników terenowych oddziałów z całej Polski.

 

 

Powszechne Towarzystwo Emerytalne DOM S.A.

DOM fundusz emerytalny.jpg

Wdrożenie: System zapowiedzi głosowej IVR (platforma Contactis  NaviVoice), dedykowany członkom funduszu i nowym klientom, udostępniający szczegółowe informacje o funduszu, aktualną wartość jednostki uczestnictwa, stan rachunku oraz historię operacji na rachunku.

 

 

CAIB Financial Advisers Sp. z o.o.

CA IB.jpg

Wdrożenie: System zapowiedzi głosowej IVR, zrealizowany wspólnie  z firmą Tele-Comfort, umożliwiający dostęp do informacji o stanie rejestracji klientów, ostatnich operacjach i informacjach ogólnych wraz z systemem raportowania.

 


 

góra strony


wt_pracuj_w_wind.png
contact center call center ivr