Wind Telecom
[Image1] Szukaj
Przegl¹darka nie obs³uguje plików flash.
Skip Navigation Links.
Sytel Limited i Wind Telecom dostarczą nowoczesne systemy do zarządzania obsługą klienta dla contact center w Polsce
Data 14/09/2010

Wind Telecom, wiodący producent i integrator systemów komunikacyjnych oraz Sytel, światowy lider rozwiązań contact center, podpisały umowę partnerską, której celem jest dostarczenie polskim firmom nowo­czesnych rozwiązań do zarządzania obsługą klienta.

W wyniku połączenia wiedzy o call center i znajomości polskiego rynku przez firmę Wind Telecom, wraz z doświadczeniem, wsparciem oraz uznanymi na świecie rozwiązaniami technologicznymi firmy Sytel, polskie firmy zyskały możliwość wdrożenia precyzyjnie dopasowanego rozwiązania dla call center. Współpraca obu firm umożliwi zwiększenie efektywności i wydajności każdego call center, niezależnie od sektora, w którym ono działa – poczynając od finansowego, poprzez medyczny, administracji rządowej, telekomunikacji, handlowo-usługowy, czy też utilities.

- Współpraca z Sytel daje nam przede wszystkim możliwość skierowania oferty do klientów z segmentu Enterprise i dużych call center outsourcingowych, którzy potrzebują wysoko skalowalnych rozwiązań. Zdajemy sobie sprawę z wysokich wymagań i ściśle zdefiniowanych potrzeb klientów działających w tych sektorach. Dlatego postanowiliśmy skierować do nich rozwiązania Sytel, które spełniają oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów – mówi Paweł Olech, prezes Wind Telecom. Dla Wind Telecom, współpraca z Sytel oznacza szansę na zbudowanie kompetencji integratorskich w oparciu o dopracowany produkt oraz możliwość wymiany doświadczeń technologiczno-sprzedażowych – dodaje Olech.

Polskie firmy, jak nigdy dotąd, będą mogły zdecydować się na spójny system obsługi klienta i wydajne rozwiązanie do odzyskiwania długów, które wykorzystuje wiele kanałów komunikacji jednocześnie – telefon, www oraz e-mail. Ponadto dostępne dla nich będą także wysoko efektywne, zaawansowane centra obsługi klienta, umożliwiające wzrost wydajności agentów i redukcję czasu oraz kosztów obsługi klienta.

 

O Sytel Limited

Sytel Limited specjalizuje się w dostarczaniu najlepszej jakości rozwiązań systemu dla contact center i firm.  Aktualnie Sytel obsługuje łącznie ponad 1800 klientów w  40 krajach na całym świecie.  Sytel Limited oferuje produkty i usługi od zwykłej centrali telefonicznej do aplikacji związanych z kodowaniem, raportowaniem i zarządzaniem. Elementy software Sytel są przeznaczone do pracy dla 5 do 3000 Konsultantów, niezależnie od tego czy pracują lokalnie, czy zdalnie.  Pozwala to osiągać wysoką jakość oferowanych usług oraz oferować bezpieczne i oparte na solidnych podstawach rozwiązania. Rozwiązanie to jest uważane za jedno z najbardziej wydajnych na świecie jeżeli chodzi o maksymalizację efektywności pracy konsultantów w zakresie kampanii wychodzących (tzw. Outbound), dzięki wysokiej klasy komponentowi typu Dialer.

 Współpraca Sytel Limited i Wind Telecom

Certyfikat Wind Telecom

Więcej informacji o firmie Sytel znajdą Państwo na stronie www.sytelco.com

 

 

 

 

góra strony


wt_pracuj_w_wind.png
contact center call center ivr