Wind Telecom
[Image1]
Przegl¹darka nie obs³uguje plików flash.
Skip Navigation Links.

Szanowni Państwo,


Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji Jak zwiększyć efektywność Call Center Outsourcingowego?, która odbędzie się 16 października w Hotelu Marriott w Warszawie
 
Rozwój technologii, wzrost konkurencyjności oferty oraz rosnące oczekiwania klientów względem sposobu i jakości obsługi powodują, że coraz więcej  firm decyduje się zlecić swoje akcje telemarketingowe firmom zewnętrznym. Korzystają przy tym z usług firm posiadających profesjonalne call centra oraz doświadczenie w prowadzeniu projektów telemarketingowych, a wybierając outsourcera coraz więcej uwagi zwracają na poziom świadczenia usług,  ich wszechstronność i konwergencję.

Celem konferencji jest przedstawienie sposobu na zwiększenie efektywności Państwa call center bez konieczności dodatkowych inwestycji w rozwój infrastruktury oraz zwiększania ilości zatrudnienia i kosztów stałych.

Jesteśmy przekonani, że konferencja będzie dla Państwa źródłem użytecznych informacji oraz okazją do wymiany doświadczeń.

Udział w konferencji jest bezpłatny.

Wśród uczestników konferencji zostanie rozlosowany weekend w Sheratonie
w Krakowie.
 


Rejestracja zakończona.

 

Do zobaczenia w Warszawie!


Wind Telecom



placeholder-Targi-i-konf.png
klienci.gif